Sue Hashim

Sue Hashim
Director at SUE HASHIM MAKE-UP STUDIO... Leader of SUE HASHIM MAKE-UP TEAM.. Freelance Makeup Artist...
Setiap pelanggan mempunyai citarasa dan kehendak yang berlainan.. Saya bole menyesuaikan kehendak anda dengan budget anda.. atau anda tentukan ape yang anda perlukan...

Sekarang saya bertanya kepada anda.. apa yang anda mahukan? Saya mempunyai pkej saya tersendiri, tetapi tidak semua mahukan pakej yang saya tawarkan... jadi anda tentukan sendiri dan beritahu saya apa yang anda mahukan....

Hubungi saya SUE HASHIM jika inginkan keterangan dengan lebih lanjut di talian 0123494957 atau email saya imanrdn@yahoo.com / imanrdn@gmail.com

KLIK KLIK DI SINI

SUE HASHIM friend list....

BENGKEL INTENSIF SOLEKAN (Basic to Advanced) bersama SUE HASHIM

PROMOSI BENGKEL SOLEKAN (basic to advanced) HANYA RM250 untuk 1 sesi / 1 hari

BENGKEL BERSAMA SUE HASHIM BANYAK MELAHIRKAN PESERTA YANG BERBAKAT... BENGKEL YANG AKAN DIADAKAN SELEPAS INI AMATLAH SESUAI BAGI ANDA YANG BARU HENDAK MEMULAKAN KERJAYA ANDA DALAM BIDANG SOLEKAN DAN ANDAMAN...

Kursus merangkumi :
- pengenalan alatan solekan
- teknik blending foundations yang tampak natural
- teknik shading muka serta hidung yang betul
- pembentukan kening serta warna yang bersesuaian
- cara mengaplikasikan bulu mata dengan betul
- aplikasi eyeshadow serta warna yang sesuai utk sebarang majlis samada formal atau santai
serta banyak lagi....

Selepas tamat solekan, anda akan peroleh :
- ilmu serta dapat info pengalaman bersama Makeup Artist
- menjadi ahli 'SueHashim Make-up Artist Team'
- berpeluang menaja solekan SELEBRITI utk program tv serta lain2 - tertakluk kepada syarat dan terma

- Sijil penyertaan
- door gift

Pendaftaran di buka sekarang... kepada mereka yang berminat dengan solekan dan ingin serius dalam bidang solekan atau hanya ingin menambah pengetahuan serta menjadikan solekan sebagai pendapatan sampingan... jangan tunggu lagi... Cepat daftar sekarang... hubungi SUEHASHIM 0123494957 jika anda inginkan pertanyaan lain2 seperti yuran yang dikenakan... tempat dan tarikh bengkel.....

YURAN PROMOSI..

RM250 (terbuka)

MASA :
17 JANUARI 2015 - 1ptg - 5ptg

TEMPAT :
SueHashim Makeup Studio
LOT 91-3 Jalan Nautika AU/20A
Pusat Komersial TSB Sungai Buloh
40160 Selangor

Deposit RM1OO diperlukan sebagai pengesahan kedatangan dan bankin ke ac saya :

MAYBANK - 564128347751
SUE HASHIM MAKEUP STUDIO

Sebarang pertanyaan lain hubungi SUE HASHIM di talian 0123494957

BENGKEL INI JUGA HANYA INGIN MENAMBAH ILMU YANG SEDIA ADA...

Wednesday, October 14, 2009

TITIK PERMULAAN KARIER KU SBG MEKAP ARTIST

Salam sumer...
Ni saje la nk cerita kan.. nk share sikit pengalaman saya ketika mula2 hendak melangkah karier sbg mekap artist... Actually minat saya ni sejak dr kecik lg... Mase tu pantang nmpak set mekap.. mula la menggelupur nk beli.. paksa la my sis beli satu.. tp yang cap ayam ar.. hehehehehe.. asal ade sudah..

Tapi itu cerita dulu la... Now, Alhamdulillah saya dpt beli brg mekap saya sndiri dgn harga yang boleh tahan gak la... nk kate mahal tak.. nk kate murah pn tak juga.. hehehehe... yg pastinyer mesti berjenama ar...
First guru saya dulu.. em... Kak Ummi dr Butik Matahari.. Dia ajar byk sgt mase tu... baru la saya mengenali satu persatu foundation yg biase digunakan oleh mak andam n pak andam.. hehehehe.. Dulu pn biase gak pakai foundation tp slalu guna jenama MAYBELINE.. Rupenyer ade yg lebih better dr tu.. Byk la yg kak umi ajar... antaranya.. how to apply base sampailah ke rambut... Tapi sebut bab rambut la yg melemahkan segala-galanyer.. tangan keras sgt mase tu.. but now kira ok la.. menjadi gak la... hehehehe

2nd guru lak Kak Nora dr NORA BRIDAL CREATION.. Emm.. bile blajar ngan Kak Nora dh tk gugup coz dh ade experience kat MATAHARI.. Kat situ lg byk saya dpt belajar... mcm2 la.. kalau nk cite mmg pnjg la... and dr situ la saya memberanikan diri untuk bt testimonial mekap pengantin... Kak Nora byk beri semangat kat saya agar saya confident mase tu... First touch mase tu sape lg kan.. muka sndri la... byk kali try.. n try.. n try.. lame2 tgn ni dh bole bt mekap dgn kemas and cun la jugak...
Mase tu byk gak la tolong sedara mara n kengkawan.. bg free jer.. huhuhuu.. nk kumpul profile la katakan... tapi lame2 mane tahan kan.. mintak gak la dorang byr sikit... hehehehe sori yer... 
Dengan detik itu la.. saya ni jatuh n bangun.. bile kite baru je bt mekap ni biase ar ade ar org yg tk puas hati.. mengutuk tk yah cite ar.. mcm2 dgr... tp saya ni bt pekak jer.. lantak ar.. but ade gak yg memberi kritikan yg membina.. thanks yer... 
Pertengahan 2008.. saya kursus lg mekap.. 3rd guru saya pula adalah Kak Naza dr DERINA ARTISTIC TEAM... Syukur dapat jumpe Kak Naza mase ni... nk tau sbb ape.. ha... bile saya kursus je dgn DERINA TEAM ni... lg byk saya dpat blajar.. teknik2 solekan terkini yg sering digunakan oleh artist... mmg puas hati sgt... Dengan menyertai kursus dr DERINA akhirnya termakbul la impian saya utk menjadi seorang mekap artist yg selama ini saya impikan.. Saya berpeluang utk menatarias (ayat tk bole bla... hehehehe).. beberapa artist terkenal di Malaysia antaranya FASHA SANDHA... ATILIA.... dan ramai lah... Saya juga berpeluang utk menyertai solekan utk acara MACAM2 AZNIL di Astro.. OLALA di TV9 dan beberapa lg rancangan TV... 
Thanks sgt to all DERINA TEAM yg banyak memberikan bimbingan dan tunjuk ajar kepada saya agar solekan saya lebih cantik dan memuaskan hati... Hingga kini saya masih lagi belajar... belajar... and belajar... and saya akan sentiasa belajar sampai bile2....

No comments:

Post a Comment