Sue Hashim

Sue Hashim
Director at SUE HASHIM MAKE-UP STUDIO... Leader of SUE HASHIM MAKE-UP TEAM.. Freelance Makeup Artist...
Setiap pelanggan mempunyai citarasa dan kehendak yang berlainan.. Saya bole menyesuaikan kehendak anda dengan budget anda.. atau anda tentukan ape yang anda perlukan...

Sekarang saya bertanya kepada anda.. apa yang anda mahukan? Saya mempunyai pkej saya tersendiri, tetapi tidak semua mahukan pakej yang saya tawarkan... jadi anda tentukan sendiri dan beritahu saya apa yang anda mahukan....

Hubungi saya SUE HASHIM jika inginkan keterangan dengan lebih lanjut di talian 0123494957 atau email saya imanrdn@yahoo.com / imanrdn@gmail.com

KLIK KLIK DI SINI

SUE HASHIM friend list....

BENGKEL INTENSIF SOLEKAN (Basic to Advanced) bersama SUE HASHIM

PROMOSI BENGKEL SOLEKAN (basic to advanced) HANYA RM250 untuk 1 sesi / 1 hari

BENGKEL BERSAMA SUE HASHIM BANYAK MELAHIRKAN PESERTA YANG BERBAKAT... BENGKEL YANG AKAN DIADAKAN SELEPAS INI AMATLAH SESUAI BAGI ANDA YANG BARU HENDAK MEMULAKAN KERJAYA ANDA DALAM BIDANG SOLEKAN DAN ANDAMAN...

Kursus merangkumi :
- pengenalan alatan solekan
- teknik blending foundations yang tampak natural
- teknik shading muka serta hidung yang betul
- pembentukan kening serta warna yang bersesuaian
- cara mengaplikasikan bulu mata dengan betul
- aplikasi eyeshadow serta warna yang sesuai utk sebarang majlis samada formal atau santai
serta banyak lagi....

Selepas tamat solekan, anda akan peroleh :
- ilmu serta dapat info pengalaman bersama Makeup Artist
- menjadi ahli 'SueHashim Make-up Artist Team'
- berpeluang menaja solekan SELEBRITI utk program tv serta lain2 - tertakluk kepada syarat dan terma

- Sijil penyertaan
- door gift

Pendaftaran di buka sekarang... kepada mereka yang berminat dengan solekan dan ingin serius dalam bidang solekan atau hanya ingin menambah pengetahuan serta menjadikan solekan sebagai pendapatan sampingan... jangan tunggu lagi... Cepat daftar sekarang... hubungi SUEHASHIM 0123494957 jika anda inginkan pertanyaan lain2 seperti yuran yang dikenakan... tempat dan tarikh bengkel.....

YURAN PROMOSI..

RM250 (terbuka)

MASA :
17 JANUARI 2015 - 1ptg - 5ptg

TEMPAT :
SueHashim Makeup Studio
LOT 91-3 Jalan Nautika AU/20A
Pusat Komersial TSB Sungai Buloh
40160 Selangor

Deposit RM1OO diperlukan sebagai pengesahan kedatangan dan bankin ke ac saya :

MAYBANK - 564128347751
SUE HASHIM MAKEUP STUDIO

Sebarang pertanyaan lain hubungi SUE HASHIM di talian 0123494957

BENGKEL INI JUGA HANYA INGIN MENAMBAH ILMU YANG SEDIA ADA...

Monday, January 4, 2010

MAKEUP CLASS by SueDerinaTouch - 02/01/2010






Kali ni ada 3 student yg ingin belajar dengan saya teknik2 solekan untuk wedding.. Pic di atas ni adalah solekan by Kak Ida n saya tolong sikit2 jer... Kak Ida ni ZERO KNOWLEDGE n berminat sgt dunia solekan.. So itu la hasilnya after saya beri tunjuk ajar pada Kak Ida... Kak Ida perlu byk lagi belajar untuk memahirkan tangannya utk menatarias wajah pelanggan kelak... insyaALLAH...

====================================================================

LIZA (Before)

LIZA (After)

Julia with Liza

Mekap di atas pula by student yg bernama JULIYAH.. actually Juliyah ni dh ade experience dalam andaman cuma ingin belajar dengan lebih byk lg teknik2 yg baru.. Cantikkan after Liza di mekapkan oleh Juliyah ni.. Buat Juliyah nasihat Sue perbanyakkan lah lagi base2 mekap Juliyah untuk mendapatkan hasil solekan yang cantik seperti di atas... Alhamdulillah... Juliyah sendiri nmpak perbandingan hasil solekan Juliyah sebelum ni n after solekan dengan menggunakan teknik solekan dari saya... Solekan nmpak smooth.. dan cantik....

====================================================================

KAK IDA (Before)

KAK IDA (After)

Intan with Kak Ida

Student ni pula INTAN namanyer.. Intan ni sanggup dtg dr Ipoh ke KL semata-mata nk belajar teknik solekan dgn betul... Intan ni pn bermula dr ZERO dan mmg serius nk belajar mekap sekaligus ingin menjadi MAK ANDAM suatu hari nnti.. Tak pe Intan pelan2.. lame2 mahir la tangan tu... Kira cantik la jugakkan solekan Intan ni walaupun ZERO kan... Itu la hasilnya solekan dari INTAN after diberi tunjuk ajar oleh saya... 

====================================================================

DI BAWAH NI PULA BERPOSING BERSAMA2 my STUDENT.. 

Pada JULIYAH... KAK IDA... & INTAN thanks a lot atas kepercayaan anda pada saya untuk menjadi TENAGA PENGAJAR u alls pada hari tersebut....  Happy sangat bile kite dapat share same2 ilmu solekan ni n sometimes kite bole tukar idea2 baru... 

Hope selepas ini u alls akan dapat lebih ilmu dan sentiasa lah belajar demi meningkatkan kualiti perkhidmatan kita... seperti saya juga.. sehingga kini saya masih lagi belajar dan belajar agar anda di luar sana berpuas hati dengan perkhidmatan saya... InsyaALLAH....

No comments:

Post a Comment